RSS

Saturday, August 15, 2009

Konvokesyen

Alhamdulillah, akhirnya konvokesyen yang memeningkan kepala aku tu berakhir. Walaupun pada mulanya bercadang untuk tidak menghadiri majlis tersebut atas beberapa sebab, namun aku pergi jua selepas melihat keseungguhan mak ayah aku untuk hadir sama. tak sanggup nak bukak mulut kata aku tak nak pegi. Huhu..ntah pape punya anak. Walau bagaimanapun, terima kasih tak terhingga aku ucapkan pada mereka berdua. Tanpa mereka, tiada aku. Huhu..terima kasih juga pada sahabat2 dan adik2 yang mai. Juga pada yang tidak dapat hadir. Syukran jazilan. (Huh, cam ucapan pas dapat award plak..).


Alhamdulillah, aku dapat juga berjumpa dengan sahabat2 aku yang dah lama aku tak jumpa, sejak abis blaja aritu (yang still kat usm, aku gembira jugak jumpa dengan korang, jangan kecik ati plak..). walaupun hanya seketika, tapi pertemuan yang sungguh bermakna. Walau di mana pun korang tercampak atau mencampakkan diri, aku ucapkan semoga korang success dalam hidup, di dunia wa akhirat.


To Cik Fizah, Cik Ifah, Cik Mufid, Cik Ju, Cik Azie, tahniah diucapkan. Akhirnya berjaya jumpa suma family depa. Hehehe..tepuktangan


Trying to touch which we could not see

And that which we didn’t know

Hurt more than we could have known

I just wanted to cry

And get the hell out of there

But that’s how I am

So don’t think that you’re the only one


There is no such thing as wasted effort

Or a pointless encounter

So just put up your fists!!


No matter how far I reach out

I can’t reach that flower

But if we held hands

We’d grab it in a second


We keep missing each other

And having misunderstanding

And we argue with one another

In order to build our trust

Even though I’m drenched in tears

After hurt me today

Let’s keep moving on

To a future together


Even when we graduate and get old

You’ll still be you and I’ll still be me

The sky above us will continue on forever

And they’ll be nothing to stand in our way


There is no such thing as wasted effort

Or a pointless encounter

So just put up your fists!!


Whatever I’m lacking

You’ll give to me

And whatever you’re missing

I’ll make you complete


Okla, nak bersiap-siap pulang ke Johor lagi. Saje mengisi masa yang terluang sementara waktunya tiba. Detail and pictures pun tak sempat nk upload lagi. Len kali jelah. Wassalam.babai

0 comments: