RSS

Wednesday, May 14, 2008

Warning Letter...

14 Mei 2008, iaitu hari ni, aku menerima warning letter yang pertama dari tempat aku wt LI. Erk...minggu ke-4 dah terima warning letter. Pe yang aku dah wt? Bagaimana ia boleh terjadi? Hehe...best tak dapat warning letter? Soklan yg aku paling "suka".
Shimano, salah satu customer tmpt aku kerja telah "memfailkan" satu aduan berkenaan material yagn dipesannya tidak mengikut spesifikasi yang depa nk. Dan aku sebagai orang yg meng'cek' barang tersebut, perlu memegang tanggungjawab kerana telah 'melepaskan' barang tersebut. Hehe..camne leh aku lepaskan barang tersebut? Hehe..bukan sengaja. Huhu..dan akibatnya,tanggunglah sendiri. Hehe..xpe2 pengalaman kena marah dengan bos. Bukan senang nk jumpe bos besar. Haha...

"Setiap manusia bertanggungjawab terhadap apa yg dilakukannya. Dosa dan pahala akan diberikan kepada kalian setimpal dengan apa yg kalian kerjakan.."

Ayat yg secara langsung telah menidakkan kepercayaan agama kristian bahawa Nabi Isa itu penebus dosa bg penganut agama Kristian. Dan ayat ini jugalah yg telah mengubat kedukaan ana akibat kena marah tadi. Sebenarnya tak de ar sedih sangat coz selamani memang telah dajar utnukmenerima herdikan orang. Hehe...

Ok,,, lewat dh. Terpaksa pulang walaupun banyak yg ingin dibicarakan. Salam

0 comments: