RSS

Monday, September 27, 2010

Jangan hubungi aku lagi...

(Gambar hiasan dunia)

Seorang kawan menelefon no Celcom aku. Telefon diangkat. Belum sempat dia bertanya apa-apa, seorang minachi menjawab panggilan itu dan berkata, “Sorila, salah nombor,”. “Ok,” kawan aku terkedu namun sempat menjawab dengan sopan.


Seorang lagi kawan aku telah menghantar SMS ke no Celcom tersebut yg berbunyi lebih kurang camni, “Korang dah bertolak ke belom?” (Sebab time tu aku dan rombongan bercadang nk p umah dia). Tet..tet..tet..Dia mendapat jawapan balas yang berbunyi lebih kurang camni, “Mahu tolak sawet ka?”.


Adehhh…


Kepada sahabat2, dimaklumkan no telefon Celcom aku sekarang tidak lagi aku gunakan. Hanya no 012-… yang aku guna. So, jgn hantaq SMS or call ke no Celcom aku tu. Mesti dh ramai call n SMS ke minachi tu, sampai dia pon dh fedup nk jawab n reply. Kasihanilah dia. Huhu..


Makluman sekali lagi, JANGAN HUBUNGI AKU LAGI DENGAN MENGGUNAKAN NO CELCOM ITU.Harap maklum



2 comments:

Anonymous said...

kesian minachi tu terpaksa bersabar melayan panggilan utk bos, hehe
dulu sy pun pernah silap contact org.
Rupanya tersilap save no adik usrah.hoho..Patut la selama msg adik usrah tu nk gtau apa2 info atau aktiviti usrah dia xpernah balas. Hingga la pada suatu pagi buta , kol dia sbb nk ajak g rehlah, akhirnya kdgrn suara sorg apek menjawab “ Haiya, u pagi2 buta sudah bising ma!”
Huhu tabahnya apek mendengar seruan usrah sy selama ini, hingga la klimaksnya dia tension kot sy kaco tdo dia pagi2 ajak g rehlah..Hikmahnya selepas tu sy dapat save no adik usrah yg sebetulnya

Sifrulmind said...

Hahaha..akak ingat peristiwa tu. Baik punya ayat, rupa2nya selama ni apek yg dapat. Haha..